Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday 17 November 2011

"SUKAN DRIFT"

:98:

:130: Tepek kete en. asben dulu...:face34:

:face42: hohohoho :74:

sebelom nie erin ada mentiOn kan nak kongsi cite pasal sukan drift kan..kan..ingat tak??heeee.. alah pasal :50: senget2 tu...huhuhu..hrmmm, korang penah tgok tak???ofcoz penah kan..kan....:face64:.

erin ngan en.asben + kengkwn dia pegi sabtu lepas 12/11/11 kat speedcity, KL..jauh jugak lah..ye ar...dr senawang kan....erin pegi pun sebab kena paksa ngan en. asben:face32:....hrmmm..en. asben suwo teman n tukang jadi photographer tak bertauliah...heee..sebab tu sume gambr hancusss n gegar semacam je...kihkihkih...erin pegi sebab en.asben n kengkwn dia ada msuk...just 4fun.. n he also newby.. (ceh! speking lak!)hikhikhik..

ha!!erin share sekali maksud "drift" : (search kt g00gle)

Drift merujuk pada sejenis teknik memandu dan sukan bermotor di mana pemandunya sengaja melakukan belok lebih (oversteer), menyebabkan kehilangan cengkaman pada roda belakang semasa membelok, sambil mengekalkan kawalan kereta dan kelajuan output yang tinggi. Sebuah kereta dikatakan akan drift apabila sudut gelincir pada bahagian belakang lebih besar daripada sudut gelincir hadapan, sebelum apeks selekoh, dan roda hadapan menunjuk kepada arah yang bertentangan dengan arah belokan (misalnya jika kereta membelok ke kiri, tayar akan menunjuk ke arah kanan dan sebaliknya), dan pemandu mengawal faktor-faktor ini. :face53:

ha!! nie erin tepek beberapa keping gmbr...korang tgok je lah...heeee....



:65: nie otw nak pegi speedcity...







:65: benti jap, tunggu kengkwn en.asben yg lain...





:65: Photographer tak bert0liah...:face34:






okey..done:119:...sekian, terima kasih...:face19:
suka?pe ag like ar..heee

0 comments:

Post a Comment

copyright@2011.all right reserve by erYnn86