Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, 5 November 2011

"setahun dah khwin"



1st aniversary!!!heee...
Dengan rasminya....harini genap setahun jagung perkahwinan erin & en.asben....rasa mcm bru semalam je kahwin..(perasan) kihkihkih....padahal dah setahun dah...alhamdullilah...diharap hubungan cintan cinton kami akan berkekalan sampai ble2..in'allah....
dan semoga Allah murahkan rezeki kami dan kurniakan kamiyang comel pas nie ...hehehehehee....insyaAllah....

sepanjang kami hidup suami isteri nie, belum penah lagi  baling2 kuali perang yang besar2...setakat majuk2 tu biaselah...nak mintak  pelempang manja katakan..kihkihkih...en. asben pun tak penah marah w'pun wife dia nie jenis pemalas nak masak asik ajak mkn luar je....heee...tapi tak tau lah kalo dah bertahun2..harap2 tak la kot...heeee....thanks en. asben...sebab terima wife dia seadanya...heeee..kengkwn doakan kami ea...=)







<<< tepek gmbr ms wedding setahun yg lepas>>>>












nota kaki:Doakan erin ea kengkwn..semoga kami berbahagia selalu...heee...
suka?pe ag like ar..heee

2 comments:

Ms. LaLA said...

Semoga berbahagia ke akhir hayat.. :)

ErYnn said...

thanks dear...=)

Post a Comment

copyright@2011.all right reserve by erYnn86