Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, 10 November 2011

kisah suami isteri...

hai uolls....

just nak share je...kebanyakkan cite nie leh dpat kat blog-blog lwk m'sia...tapi erin nak share jugak ngan korang kot leh hilangkan rasa mengntuk ke.....heee...jom layanzzz...

suatu malam yang dingin, didlm sebuah bilik, di atas katil
sepasang suami isteri yang lanjut usia telah masuk tido. suaminya telah rasa mengantuk tetapi isterinya terbangkit perasaan ghairah plak pada malam tu...

si isteri bersuara, "dulu-dulu tu...abg selalu pegang tangan sy klu nak tido," suaminya yang separuh sedar terus menggenggam tgn isternya, pastu mula rasa mengantuk semula.

selepas tu si isteri bersuara lagi, "kemudian tu...abg selalu cium sy." si suami dengan rasa terganggu terpksa mengangkat kepalanya & menyentuh bibirnya ke pipi isterinya. pas tu si suami sambung tido balik..

selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi, "kemudian tu....abg selalu gigit2 leher sy...." dengan rasa marah dah geram, si suami pun melontar selimutnya dan bangun dari katil itu..

lalu si isteri bertanya, "abg nak pegi mane tu?" dengan marah si suaminya menjawab, "NAK Gi AMIk GIGI....."

haahahhahahahahahahha!!!!!!!!


suka?pe ag like ar..heee

2 comments:

Ms. LaLA said...

hehe,, kelaka la.. nti da tua takut jadi camnie.. :)

ErYnn said...

hahahahhaha...

Post a Comment

copyright@2011.all right reserve by erYnn86